Hero image

Kontakta oss

Vi vill inte att din handel på Noellafashion.se skiljer sig för mycket från den personliga kontakt du upplever i fysiska butiker. Därför kommer vi alltid att försöka svara på dina frågor så snabbt som möjligt och på bästa möjliga sätt. Om du mot förmodan inte har fått svar på din förfrågan inom två arbetsdagar, råder vi dig att ringa oss.

Telefon

+45 93 10 40 35

E-mail

info@noellafashion.com

Åbningstider

Måndag till fredag: 08.00 - 15.30
Helgen: Stängd

Adresse

Noellafashion ApS
Kaolinvej 6
9220 Aalborg
Danmark

Vanliga frågor

Hur returnerar jag en vara? + -

Så här gör du

- Fyll i avbeställningsformuläret (det kan skrivas ut längst ner på sidan) och packa det tillsammans med de produkter du vill returnera - du kan återanvända Noella-förpackningen som varorna levererades i.

- Fäst returetiketten inuti påsen / förpackningen. Denna är inte förbetalt av oss, men kan köpas på den här länken: https://www.noellafashion.dk/products/gls-returlabel

Lämna in paketet till transportören som du har köpt en returetikett för. Det är ofta ditt lokala postkontor eller din närmaste paketutlämningsbutik.

- Kom ihåg att be om ett kvitto med paketnummer - det här är din försäkring om paketet skulle tappas bort på vägen, eftersom du är ansvarig för paketet tills det levereras till oss.

- Vi återbetalar pengarna till ditt konto så snart som möjligt och senast 14 dagar efter mottagandet. Återbetalningen görs på samma betalkort som du slutförde köpet med. Det kan ta upp till 30 dagar innan du får återbetalningen beroende på vilket kort du har använt.

När får jag min återbetalning? + -

Det kan ta upp till tio dagar från det att vi får ditt returpaket tills pengarna finns på ditt konto.

Så snart vi får ditt paket kommer vi att göra vårt bästa för att du ska få pengarna så snart som möjligt. Vi strävar efter att återbetala beloppet samma dag som paketet mottages, även om det kan ta upp till tre arbetsdagar innan återbetalningen sker. Dessutom kan det ta 1-7 bankdagar innan pengarna finns tillgängliga på ditt konto. Observera att behandlingstiden är från det att vi får paketet till vårt lager.

Beloppet återbetalas till det kort som användes när du gjorde beställningen.

Tyvärr kan vi inte återbetala pengarna till ett annat konto av säkerhetsskäl.

Hur kan jag spåra min order? + -

När du har slutfört din beställning och vi har bearbetat den kommer ett spårnings-e-postmeddelande att skickas till din angivna e-postadress. Här hittar du en länk till en webbplats där du kan följa ditt pakets resa till dig.

Jag har inte mottagit min orderbekräftelse + -

Om du inte har fått en beställningsbekräftelse i din inkorg hänvisar vi dig till din skräppostmapp. Det händer att våra e-postmeddelanden är markerade som "skräppost" av vissa e-postleverantörer.

Om det inte finns i din skräppostmapp kan det bero på att du har skrivit fel när du skrev in din e-post eller ett systemfel från vår sida - Kontakta kundtjänst.

Hur snabba leveranser har ni? + -

Vi skickar alla slutförda ordrar före kl. 14.30 på alla vardagar - Du kan därför få ditt paket inom 1-3 dagar

Hur lång returfrist har jag? + -

Du har som utgångspunkt en 30-dagars returpolicy. Om du av olika skäl inte kan returnera en beställning under angiven period, vänligen kontakta kundtjänst, varefter en annan lösning kommer att utarbetas.

Hur finner jag mitt ordernummer? + -

Du hittar ditt ordernummer i orderbekräftelsen du fick i din e-post när du gjorde beställningen.

OBS: Observera att fakturanumret och ordernumret inte är desamma.

Om du inte har fått en beställningsbekräftelse, skicka ett e-postmeddelande till info@noellafashion.com med det telefonnummer du använde när du gjorde beställningen så att vi kan hitta dig i vårt system och skicka din orderbekräftelse igen.

Skriv till oss