Hero image

Kontakta oss

Vi vill inte att din handel på Noellafashion.se skiljer sig för mycket från den personliga kontakt du upplever i fysiska butiker. Därför kommer vi alltid att försöka svara på dina frågor så snabbt som möjligt och på bästa möjliga sätt. Om du mot förmodan inte har fått svar på din förfrågan inom två arbetsdagar, råder vi dig att ringa oss.

E-mail

info@noellafashion.com

Åbningstider

Måndag till fredag: 08.00 - 15.30
Helgen: Stängd

Adresse

Noellafashion ApS
Kaolinvej 6
9220 Aalborg
Danmark

Vanliga frågor

Hur returnerar jag en vara? + -

Läs hur du returnerar en vara här: Klicka här

När får jag min återbetalning? + -

Vi strävar efter att behandla din retur och utfärda en återbetalning inom 14 dagar från det att vi har mottagit de returnerade varorna. Din återbetalning kommer att ske via den ursprungliga betalningsmetoden som användes vid köpet. Observera att det kan ta ytterligare 1-7 bankdagar innan pengarna är tillgängliga på ditt konto.

Tyvärr kan vi inte återbetala pengarna till ett annat konto av säkerhetsskäl.

Hur kan jag spåra min order? + -

När du har slutfört din beställning och vi har bearbetat den kommer ett spårnings-e-postmeddelande att skickas till din angivna e-postadress. Här hittar du en länk till en webbplats där du kan följa ditt pakets resa till dig.

Jag har inte mottagit min orderbekräftelse + -

Om du inte har fått en beställningsbekräftelse i din inkorg hänvisar vi dig till din skräppostmapp. Det händer att våra e-postmeddelanden är markerade som "skräppost" av vissa e-postleverantörer.

Om det inte finns i din skräppostmapp kan det bero på att du har skrivit fel när du skrev in din e-post eller ett systemfel från vår sida - Kontakta kundtjänst.

Hur snabba leveranser har ni? + -

Vi skickar alla slutförda ordrar före kl. 14.30 på alla vardagar - Du kan därför få ditt paket inom 1-3 dagar

Hur lång returfrist har jag? + -

Du har som utgångspunkt en 30-dagars returpolicy. Om du av olika skäl inte kan returnera en beställning under angiven period, vänligen kontakta kundtjänst, varefter en annan lösning kommer att utarbetas.

Hur finner jag mitt ordernummer? + -

Du hittar ditt ordernummer i orderbekräftelsen du fick i din e-post när du gjorde beställningen.

OBS: Observera att fakturanumret och ordernumret inte är desamma.

Om du inte har fått en beställningsbekräftelse, skicka ett e-postmeddelande till info@noellafashion.com med det telefonnummer du använde när du gjorde beställningen så att vi kan hitta dig i vårt system och skicka din orderbekräftelse igen.

Vad är en förbeställningsvara? + -

En förbeställningsvara är en vara som du kan beställa i förväg. När du förbeställer en vara reserverar du den och säkerställer att du får den så snart den är i lager hos oss.

Om du har beställt en vara som är en förbeställningsvara kommer din order först att skickas när vi har mottagit varan hos oss.
Detta gäller även om du har flera varor på din order.

Det uppskattade leveranstidpunkten står under köpknappen på den enskilda varan på hemsidan, samt i din orderbekräftelse. Leveranstidpunkten är vägledande.

Början av månaden: D. 1-10

Mitten av månaden: D. 10-20

Slutet av månaden: D. 20-30

Jag vill göra en reklamation av en vara + -

Om du har en vara som du vill reklamera, ska du kontakta vår kundservice via e-post på info@noellafashion.com.

I e-posten ska du ange ditt ordernummer, bilder på varans skick samt en kort beskrivning av vad reklamationen gäller. Varan ska först skickas tillbaka efter att du har fått svar från oss.

Skriv till oss