Leverans- & Återsändningspolitik

🏪  Bring - Ütlämningsstället - GRATIS vid köp för mer än 899 SEK

Köp för under 899 SEK - Frakt: 69 SEK

🏪  PostNord - Ütlämningsstället - 59 SEK vid köp för mer än 699 SEK

Köp för under 899 SEK - Frakt: 129 SEK

🏪  Bring - Hemleverans - 89 SEK vid köp för mer än 699 SEK

Köp för under 899 SEK - Frakt: 1259 SEK



Du kan välja leverans via Bring till en paketbutik nära dig. Du kommer att motta en sms eller e-melj när den har ankommit och är klar för avhämtning.

 

 

Beställningstatus

När din beställning har blivit ivägskickad kommer du motta en e-mejl från oss. Denna e-mejl är också ditt kvitto och i den hittar du en länk till spårning av din beställning. Var uppmärksam på, att det kan ta upp till 24 timmar före transportören aktiverar spårningen på hemsidan. Du kan också kolla ditt beställningsstatus och hitta spårningsinformation här på hemsidan. Om du har ett konto hos oss ska du bara logga in och hitta informationen under “Beställningar”. Du är också alltid välkommen att kontakta oss om du har frågor angående lokalisering av din beställning.

 

 

 

Har du en beställning att returnera?

Följ dessa steg för att slutföra en returprocess:

 

1.  Besök sidan: Noella retursystem

2.  Logga in med din e-post och ordernummer som du hittar i din orderbekräftelse.

3.  Ange antalet varor du vill returnera och välj sedan anledningen till detta. Tryck sedan på "Choose return method"

4.  Tryck sedan på "Please select how you want to return" och välj "Få returetikett som ska skickas med e-post"

5.  Tryck sedan på den svarta knappen: Return Items

6.  Du kommer vanligtvis att få ett e-postmeddelande med en returetikett och retursedel inom 5 minuter. Skriv ut dessa och bifoga retursedeln i paketet och returetiketten tejpad på utsidan.

 

OBS: Se till att lämna in ditt returpaket till det leveransföretag som står på din returetikett. Till exempel, Bring.

 

Om du återanvänder din Noella-påse är det viktigt att du täcker originaletiketten.